Proces facil de returnare pentru clienți

Magazinul nostru online oferă o politică de returnare fără probleme pentru a asigura satisfacția clienților. Urmează procesul nostru simplificat pentru a returna articolele atunci când este necesar.

a woman is putting a piece of paper in a box
a woman is putting a piece of paper in a box

Dreptul de retragere

La Happy Homes, vrem să fii pe deplin mulțumit de achiziții. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumiți de un produs, aveți dreptul legal de a-l returna în termen de 14 zile de la primirea coletului. Acest drept este reglementat de legislația în vigoare, Ordonanța nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Pentru a beneficia de acest drept, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  1. Condiții de returnare

    • Produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare ca atunci când l-ai primit.

    • Produsul trebuie să includă toate componentele, accesoriile, manualele de utilizare și certificatele de garanție.

    • Produsul trebuie returnat în ambalajul original, dacă este posibil, pentru a evita deteriorarea în timpul manipulării și transportului.

  2. Procesul de returnare

    • Completează formularul de retur online de pe site-ul nostru. Descarcă formularul aici:

    • Asigură-te că furnizezi informațiile corecte și complete, inclusiv:

      • Motivul returnării (opțional)

      • Numărul contului IBAN, numele băncii și numele titularului de cont pentru rambursare

      • Orice observații relevante cu privire la returnare.

  3. Costuri de expediere

    • Costul expedierii articolului returnat va fi suportat de tine, cu excepția cazului în care produsul este defect sau incorect.

    • Sugerăm utilizarea unui serviciu de curierat care oferă urmărire și livrare din ușă în ușă.

  4. Procesul de rambursare

    • Odată ce primim și inspectăm produsul returnat, vom confirma starea cererii de retur în termen de 10 zile lucrătoare.

    • Dacă totul este în ordine, vă vom procesa rambursarea în termen de 30 de zile.

    • Rambursările sunt emise prin transfer bancar într-un cont pe numele tău sau înapoi pe cardul de plată inițial.

  5. Probleme și reclamații

    • Dacă întâmpini probleme sau sunt reclamații, te rugăm să ne contactezi mai întâi pentru a rezolva problema înainte de a depune o reclamație la autoritățile de protecție a consumatorilor.

    • Pentru asistență suplimentară, poți contacta Protectia Consumatorului în România.

Informații de contact:

Email: contact@happy-homes.ro

Date contact Protectia Consumatorului:

Website: www.anpc.ro
Telefon: +40 21 9551