Proces facil de returnare pentru clienți
Magazinul nostru online oferă o politică de returnare fără probleme pentru a asigura satisfacția clienților. Urmează procesul nostru simplificat pentru a returna articolele atunci când este necesar.


Dreptul de retragere
La Happy Homes, vrem să fii pe deplin mulțumit de achiziții. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumiți de un produs, aveți dreptul legal de a-l returna în termen de 14 zile de la primirea coletului. Acest drept este reglementat de legislația în vigoare, Ordonanța nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Pentru a beneficia de acest drept, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
Condiții de returnare
Produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare ca atunci când l-ai primit.
Produsul trebuie să includă toate componentele, accesoriile, manualele de utilizare și certificatele de garanție.
Produsul trebuie returnat în ambalajul original, dacă este posibil, pentru a evita deteriorarea în timpul manipulării și transportului.
Procesul de returnare
Completează formularul de retur online de pe site-ul nostru. Descarcă formularul aici:
Asigură-te că furnizezi informațiile corecte și complete, inclusiv:
Motivul returnării (opțional)
Numărul contului IBAN, numele băncii și numele titularului de cont pentru rambursare
Orice observații relevante cu privire la returnare.
Costuri de expediere
Costul expedierii articolului returnat va fi suportat de tine, cu excepția cazului în care produsul este defect sau incorect.
Sugerăm utilizarea unui serviciu de curierat care oferă urmărire și livrare din ușă în ușă.
Procesul de rambursare
Odată ce primim și inspectăm produsul returnat, vom confirma starea cererii de retur în termen de 10 zile lucrătoare.
Dacă totul este în ordine, vă vom procesa rambursarea în termen de 30 de zile.
Rambursările sunt emise prin transfer bancar într-un cont pe numele tău sau înapoi pe cardul de plată inițial.
Probleme și reclamații
Dacă întâmpini probleme sau sunt reclamații, te rugăm să ne contactezi mai întâi pentru a rezolva problema înainte de a depune o reclamație la autoritățile de protecție a consumatorilor.
Pentru asistență suplimentară, poți contacta Protectia Consumatorului în România.
Informații de contact:
Email: contact@happy-homes.ro
Date contact Protectia Consumatorului:
Website: www.anpc.ro
Telefon: +40 21 9551
Happy Homes
Tot ce ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți afacerea de închirieri pe termen scurt în România
Contact
Newsletter
contact@happy-homes.ro
© 2024. Toate drepturile sunt rezervate.